20 Nisan 2011 Çarşamba

A Güzelim Şimdi Sana Ne Deyim


A güzelim şimdi sana ne deyim,
Hasret deyim özlem deyim gel deyim,
Yeter artık inadını çelde gel,
Suna deyim ceylan deyim yar deyim.

Sabahlara çıkmaz oldu geceler,
Hiç yolunu bulmaz oldu heceler,
Benim gibi aşık olmuş niceler,
Suna deyim ceylan deyim yar deyim.

Feryat figan aldı yar ömrümü,
Hırpaladım inan ömür törpümü,
Gözyaş ile söyledim ben türkümü,
Canan deyim hazan deyim gel deyim.

Sitem dedim isyan düştü heceye,
Çok kırıldım sensiz ben her geceye,
Neşeleri dökmek varken heceye,
Melek deyim güzel deyim gör deyim.

Bak derdimi dökemedim pınarda,
Şol yanına gelemdim çınarda,
Fani canım bulur isen kenarda,
Veda deyim dua deyim et deyim.

Samanyolu yıldızlara bölündü,
Gel güzelim şafak çoktan göründü,
Sevdiceğin bunca zaman süründü,
Yetiş deyim kurtar deyim can deyim. 
 
Ümit Güngör

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder