20 Nisan 2011 Çarşamba

Başka Yerde Arama

Başka yerde arama arama bulamazsın;
Matemlerin köpürüp durulduğu yerdeyim...
Bir çift cennet çeşmesi ferman verir katlime;
Gözden düşen damlanın vurulduğu yerdeyim...

Şeytanın tövbe edip günahın diz çöktüğü;
Bedduayla sitemin, gelip boyun büktüğü;
Veda eden sözlerin iki damla döktüğü;
Üç kuruşluk pazarın kurulduğu yerdeyim...

Senden kalan ne varsa kesir benim payda ben;
Takvimlerde can veren hafta da ben ayda ben;
Yaralanmış gönlüme, zorda benim fayda ben;
Kalbimin can verirken yorulduğu yerdeyim...

Dert satan badesini yudum yudum içerken;
Güne düşman geceyi dostum diye seçerken;
Anılar gözlerimden sıra sıra geçerken;
Kahreden kimliğimin sorulduğu yerdeyim...

Kirlettiğin mabedin yıkılırken temeli;
Can verirken gözlerim ağlamaktır emeli;
Unuturmuş gidenler ya buna ne demeli;

Bir sokak dilberinin sarıldığı yerdeyim...

Ali ALTINLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder