20 Nisan 2011 Çarşamba

Ben Olacağım

Sen aklınca bensiz dünya hayal et
İşinde, evinde barkında ben olacağım
Farzetki aşkım, peşinde bir hayalet
Sokakta, caddede, parkında ben olacağım

Her sokak levhasında göreceksin adımı
Anlayacaksın seni sevmekteki bu inadımı
Issız bir yolda attıkça her adımı
Gölge gibi her dem arkanda ben olacağım

Sen uyurken ben oturacağım başucunda
Ellerim gezinecek tel tel olmuş saçında
Ve her gece saatin ikisinde üçünde
Kanter içinde uyandıran korkunda ben olacağım

Yüreğin daralırken göğsünün kafesinde
Gözlerin bulutlanırken bir yağmur arefesinde
Radyodan yükselen, kadının buğulu sesinde
Dinlediğin Hüzzam şarkında ben olacağım

Ben olacağım ilkbaharında yazında
Ben olacağım hüzün sarısı güzünde
Karakışın donduran pek ayazında
Seni sarıp ısıtan parkanda ben olacağım

SEN AKLINCA BENSİZ DÜNYA HAYAL ET...... 
 
Adem Yazar
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder